fredag 24 januari 2014

Äntligen fri!

Mina 2 syskon, Elsa & Trulls


Och min lilla tant Thea.


Tog precis sista tabletten i min senaste penicillin-kur!

Har haft ofrivilligt träningsuppehåll sedan innan jul på grund av förkylningar och nu senast halsfluss.
Hade precis fått in vanan att gå till gymmet och sen pang så får man hålla upp i 1,5 månad, Kan inte säga att jag är direkt glad över det speciellt då jag större delen av tiden legat nerbäddad i soffan/sängen och knappt orkat röra mig.

Men idag är det äntligen slut på skiten!
Fast... Kommer nog inte träna förrän nästa vecka ändå för i helgen kommer mina älskade katter hem efter en alldeles för lång semester uppe hos mina föräldrar som de (föräldrarna) tycker har varit alldeles för kort.
I alla fall behöver vi använda dagarna att städa och göra i ordning det sista innan hemkomsten.



1 kommentar: