fredag 31 januari 2014

Morgonstund.

Lyckades ta mig i säng i tid inatt så idag är man uppe med tuppen!
Okej, kan inte ta åt mig hela äran. En viss katt tyckte det var dags att vakna nu, Herr Tuss kan vara väldigt bestämd när har är på det humöret.

Har nu några timmar ensam innan den andra herren går upp, efter 11 timmar av arbete i sträck gick han av vid 4 i morse så nu får jag ha honom hemma en stund!

Precis nu har Thea snott Elsas favoritplats i fönstret så lilla Elsa har fått byta fönster, otrolig dramatik i kattvärlden. Får hela tiden ynkliga blickar från den sårade lilla katten som att hon vill att jag ska rätta till situationen men nej, Thea sover så sött så tänker då inte flytta på henne hur mycket bedjande blickar jag än får.

Istället blir det nu kaffe och lite stickning, fick hem mina nya stickor i förrgår.
Helt underbara är de och kan upplysa om att bambu är så otroligt mycket skönare än aluminium att ha att göra med. går att köpa billigt och med snabb frakt här!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar