måndag 17 mars 2014

Vända blad!

Igår var allt bäcksvart för mig, men idag känns det bättre.

Kunde ju inte själv ta mig till Malmö igår men att se att 10 000 andra personer faktiskt gjorde det för att stå upp mot högervindarna som blåser i Sverige nu för tiden är så otroligt bra!
Trevligt också att trots att det fanns maskerade personer behövde inte polisen ingripa alls, Vilket jag tycker motsäger idén större delen av samhället har om att vänster-människor (även icke extrema) alltid är våldsamma. 


Annars har jag stängt in mig med katterna för att få i mig så lite pollen som möjligt, men måste ju ha syre så ska trycka i mig piller sedan och försöka komma ut tänkte jag. Har ju hört att våren är tidig och fin i Skåne men förra året verkade någon högre makt missat denna informationen och det var minusgrader och snö vid denna tidpunkten så min första vår hör nere i södern blev lite annorlunda.


Kattlivet:
Ja mamma, de mår bra och sover, äter och går på toa som dom ska.
Elsa har dessutom lagt beslag på min nya fina datorstol.

1 kommentar:

  1. Tom jag har problem med pollenet. Mina ögon rinner bara jag går ut. Jodå! jag vet att ni har det bra. Thea har det också gott. Men hon är allt lite väl kelen. kram

    SvaraRadera