måndag 10 mars 2014

VÅR

2 saker jag upptäcker på nytt varje vår.

  1. Jag är mer deprimerad på vintern, ljuset gör mig lycklig.
  2. Jag har pollenallergi, hur mycket jag än vill förneka det.

Man tycker att efter ett par år borde man komma ihåg 2 såpass viktiga saker men så fungerar tydligen inte (min) hjärna.


Idag hade jag tänkt spendera dagen med att avfärga håret (inte bleka). Men uppstod ett litet problem i form av träningsvärk.
Intressant sak faktiskt, för jag började äta magnesiumtillskott för någon månad sen och under denna tiden har jag haft ungefär 5% av min vanliga träningsvärk, senaste dagarna har jag glömt och nu var det 100% direkt igen. Har läst att de kan minska träningsvärken men tänkt "meh" och inte riktigt trott på det.


Och nu får jag avbryta för där spydde katten <3


1 kommentar: